Schleten

6/01/2011 07:11:00 em jojo 0 Comments


Hoppade in och vickade en pump-klass idag, för att få möjlighet att filma en gång till. Alltid bra att ha att välja mellan. Lite mindre svaj på biceps idag... Men nu är jag rätt mör. Och med en brännbollsmatch mot niorna i benen (lärarna vann!) så är mitt knä nu redo för vila fram till på söndag. Då tänkte jag nämligen gå på Soffans BodyBalance-klass! Jupp, imorgon drar jag och syster på roadtrip till elStockholmo. Långhelg, here we go! Hojta till om man vill ta en fika!

Varför är det så typiskt att när man känner sig taggad för att träna och utvecklas så är det ofta något som hindrar lite, som förkylningar, skador, osv? Medan när man egentligen bara vill sitta och glo på tv så är man frisk och hel och utan ursäkter. Jag är inne i en väldigt träningsvillig period just nu, framför allt vill före detta antilöparen (a.k.a moi) springa en massa! I sinom tid.

0 kommentarer: