Showtime

5/14/2011 08:53:00 fm jojo 0 Comments


Blogger is back. Men ett inlägg verkar ha försvunnit helt. Undrar varför man kommer på så många bra inlägg när man inte kan blogga förresten...? Jag sparar alla idéer till en annan gång, för idag är det nämligen dags för vår lilla show. Ska bli grymt roligt, och jag hoppas att det kommer en massa folk på festen. Vi har lagt ner en massa tid och engagemang på att få till det riktigt bra, och jag har sådan tur att jag få hänga med de grymmaste brudarna i världen!

En fråga återstår dock. Vad tusan ska jag ha på mig på festen? Aargh, ingenting jag har är jag sugen på! Köpte i och för sig en ny topp häromdagen, men det är ju helt omöjligt att hitta något att ha under. En del kläder borde säljas tillsammans med passande underkläder. Där har ni en affärsidé om något! Oho, dagens i-landsproblem... Nu ska jag tvätta.

0 kommentarer: