Director's cut

5/16/2011 08:47:00 em jojo 4 Comments


Veckan har börjat mucho bra. Tog mig faktiskt iväg på en morgonprommis på 6,5 km klockan sex i morse. Yey! Skönt sätt att vakna på. Och nu ikväll så smackade jag på 35 kilo på benlåten på pumpen! Laddar för 40, om jag bara kan komma på hur jag ska få av mig stången efteråt... Dessutom blev det 12,5 kilo på triceps. Bra att testa när man inte instruerar. Stod nämligen på golvet och hjälpte bästa AC att filma hennes två låtar som ska skickas in för ATM-utvärdering. Hon var grym, och jag håller tummarna. Jag måste också ta tag i det däringa. På söndag. Gissar att det kommer att krävas någon omtagning innan jag kan skicka in. Nu dusch, sen disciplinerat sänggående. Jag ska ju bli Skalman.

4 kommentarer:

  1. Haha jag är en riktig skalman....AND I LOVE IT!
    Lycka till med träningen, bra vikt på triceps...själv är jag nere på 5kg. Har lång väg kvar.Men det kommer nog =)

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Duktig du är - både morgonpromenad & pump! Stark också. Jag känner ingen problemet att det är svårt att få upp/ner stången men att man orkar köra tungt på ben i pump. Men det klarar du säkert! :)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken sjukt skön start på dagen :D Härligt jobbat!

    SvaraRadera
  4. Inspireras av din flitiga planering av träningen :) Promenader är underskattade och är mycket bra för att rensa skallen.

    SvaraRadera