Smygtittare

3/27/2011 09:46:00 em jojo 0 Comments


Alla har vi säkert någonting som vi gillar att göra, men kanske skäms litegrann för. Sådär så vi smyger lite med det. I sociala sammanhang kanske man nickar lite instämmande när det hummas kring olika lågkvalitativa aktiviteter, filmer, tv-program, harlequinböcker osv. Fast man innerst inne egentligen tycker att det är rätt najs... Cheerleading, i riktig amerikansk high school/collageanda, är min skämming. (Nytt ord). Jag har (som i äger) nästan alla Bring it on-filmer, och idag upptäckte jag att det börjat en ny serie på tv, med en handling som kretsar kring just cheerleading. Hoppsan. Innehållet i serien är ju ungefär så dåligt som man kan tänka sig, men jag kan inte få nog av lyft, hopp, akrobatik, gymnastik och larviga ramsor. Snacka om allroundträning! Jag kommer nog att fortsätta smygtitta... Vad är din skämming?

0 kommentarer: