Föreklok

3/03/2011 09:54:00 em jojo 1 Comments


I morse när jag vaknade hade jag bara lite, lite ont i halsen, och var bara lite snuvig, och det var bara litelite huvudvärk kvar. I vanliga fall hade jag då kört min balance-klass nu ikväll, för att det skulle jag ju egentligen kunna, eftersom det var så många "bara lite". Man är ju inte riktigt frisk som instruktör ibland. I huvudet alltså... Men för en gångs skull bestämde jag mig för att vara föreklok. Vila två dagar extra. På lördag är det dubbla kvartal och sen drar en köra-en-miljon-klasser-för-att-alla-åker-på-lov-utom-jag-fastän-jag-är-lärare-vecka... Fullt frisk är liksom prio. Natti, natti.


Ps. Klart det fanns en instruktör på passet ikväll. Det var bara inte jag. Ds.

1 kommentar:

  1. Mycket klokt av dej! Det är ju så typiskt att man startar för tidigt med träning efter man har varit sjuk oc det är ju sällan så smart... Hoppas att du är helt kry tills på lördag!

    SvaraRadera