Ibland så tvättar jag håret

3/02/2011 05:26:00 em jojo 0 Comments


Tvättade faktiskt håret i morse. Ja, det är inte en av mina favoritsysselsättningar, så då är det bäst att fixa till sig ordentligt. Eftersom jag ändå hade i lite jox i håret, och dessutom blåste det, passade jag på att sminka mig lite extra, sätta på mig en klänning och så vidare. På en helt vanlig onsdag. För att jag inte skulle känna mig alltför vilse så var det klart att outfiten byttes till skidkläder för utförsåkning en sväng mitt på dagen. Kan ju inte gå omkring och vara civil hela dagen.... Igår blev det pysselbloggat, idag modebloggat. Var ska detta sluta? Förhoppningsvis med lite träningsbloggande, så fort jag blir kvitt förkylningen. Nu fikfika på byn med god vän. Jag lovar att inte börja fikablogga.

0 kommentarer: