Favvo!

2/28/2011 08:37:00 em jojo 0 Comments

old pic.
I morgon börjar den på riktigt! Vårvintern! Min och många andras favoritårstid. Här uppe räknar vi nämligen med fem årstider. Har förstått att många i övriga (läs södra) Sverige önskar att mars och april månad ska gå snabbt som bara den, men det är ju nu det är som bäst här uppe. Idag har det varit ett fantastiskt väder, och jag hoppas att det håller i sig. Solgropar och varm choklad, heja! Tyvärr så har jag inte fått njuta riktigt. Efter en lugn tur på isovalen, eleverna fick göra jobbet, så gick jag hem tidigt för att fortsätta att kurera mig. Och jag är jag inte VM-sjuk, jag bara råkade att komma hem till damernas klassiska. Halsontet har gått över till snor och nys, alltså på väg åt rätt håll.

Första bortbytta klassen på evighet idag. Trist såklart, men jag tror att min vikarie sköter BodyPump-klassen alldeles utmärkt. Siktar på att köra torsdagens klass, men framför allt vara helt frisk till lördagens kvartaler.

0 kommentarer: