You can leave your hat on

2/21/2011 10:08:00 em jojo 0 Comments


Gaah! Det här inlägget skulle kunna handla om hur pepp det var med BodyPump ikväll. Bra med folk, bra tryck i stereon och jag själv var mycket piggare och starkare än i förra veckan. Men istället kommer hela inlägget handla om hår. Eller snarare om mitt j-la hår. Ååh, dagens i-landsproblem, men bad hairday är snarare bad hair month! Vad ska man göra? Antingen är det flöjigt och torrt, eller svettigt och fett. Ingenting mittemellan. Ingen idé att fixa iordning det heller, eller göra nån schysst fläta, eftersom det är mössa på varannan timme.. Jag tror ta mig tusan att jag behåller mössan på imorgon. Eftersom det här nu är en träningsblogg så får jag väl avsluta med att berätta om någonting intressant som hände under dagens träning. Kanske att mitt j-la hår fastnade i ansiktet flera gånger under passet. Fastän det var uppsatt...

0 kommentarer: