Putt

1/11/2011 10:55:00 em jojo 0 Comments


Ibland känner även jag för att gnälla. Inte ofta, men nu. Lite.

Nu är det full rulle på gymmet igen. Ikväll hann jag knappt med mig själv när jag jobbade i receptionen. Men det roligt med massa nya och gamla ansikten iallafall. Mindre roligt är att jag känner mig lite förbigången. Fick en sneakpeak av receptionsschemat för de närmaste veckorna, och mitt namn fanns ingenstans. Bara ordinarie personal. Jag tycker att jag har varit tydlig med att jag gärna jobbar (och gärna några fler timmar än hittills) och som jag förstod det innan julschemat startade så skulle jag få ungefär lika mycket under våren som i höstas. Nähepp, borde man inte höra av sig innan om ens tjänster inte är behövda? Jag har ju dessutom försökt få till ett så bra schema som möjligt på mitt nya jobb, just för att jag skulle ha möjlighet att ställa upp på gymmet. Men det är väl det som är lite av problemet. Att ställa upp. Att inte ställa krav. Ett telefonsamtal till en i personalen, och ett mejl till chefen, och förhoppningsvis kommer jag att finnas med i planeringen framöver. Håller tummarna för att det blir lite ändringar även på det nuvarande schemat, så jag får komma in och jobba snart. Det skulle plånkan bli glad för. 

0 kommentarer: