Puls

1/06/2011 09:55:00 fm jojo 1 Comments


Som i att pulsa i snö. Igår var jag ut en sväng och strosade  i snörik skog. På öppna ytor var det riktigt djupt, och man fick minsann lyfta på benen. Jag blev sjukt sugen på att dra ihop ett gäng och spela snörugby, men det stannade i tanken.

Idag är det severe beslutsångest här. Behöver röra på mig. Hade tänkt att göra någonting hurtigt utomhus, men mysigare väder har man ju varit med om (ja, jag vet att det bara är att dra på sig rätt sorts kläder, men). Inga pass på gymmet idag, vilket skulle kunna ha varit en schysst alternativ. Träna i gymmet? Blä, tråk. Åka dit och träna in lite nya koreografier? Borde. Hitta på någon sorts spännande hemmaträning kanske? Eller titta på längdskidor på tv? Sticka sockor? Städa undan advent? Ja, ja, dagen är ännu ung, den som lever får se. Jag har ju iallafall hämtat upp tvätten.

1 kommentar:

  1. Ja, även min inplanerade utomhusaktivitet snöade just in :). Det blir BODYPUMP i eftermiddag istället. Också bra :).

    SvaraRadera