Curling

1/17/2011 10:11:00 em jojo 1 Comments


Det ser alltid ut som en smärre curlingbana runt mig när jag har kört pump. Sprider ut vikterna över heeela golvet. Måste hitta en bättre strategi. Idag började våren på gymmet (but it's still winter outside), och jag mötte en klass med massa träningsvilliga människor. Många nya, precis som det brukar vara i början av året. Det är första gången jag kör såhär sena klasser. Har tidigare kört ganska tidigt på eftermiddagen, runt fyra-fem. Kvart i åtta på kvällen är ju rena natta. Inga större bekymmer med att köra själva passet så sent, men hur varvar men ner efteråt? Hallååå, jag kommer ju att vara speedad forever på måndagar framöver. Hjälp, någon? Hur gör Du för att varva ner?

1 kommentar:

  1. Nej, det är svårt det där, och jag som är nattuggla to begin with liksom... Mitt enda råd är att äta så mycket när du kommer hem att du hamnar i paltkoma och säckar ihop av den. Inte så hälsosamt i längden kanske...? :)

    SvaraRadera