Bästa julen, igen

12/27/2010 05:49:00 em jojo 1 Comments


Tänk att jag har lyckan att alltid få bästa julen! Vi har haft en fantastiskt härlig julhelg. Ätit så att kaloribehovet är täckt för ett bra tag framåt, myst och surrat framför brasan och tagit oss ute i vintervärlden på skogspromenader. Lite kallt för min del för att njuta av skidåkning (fast kyla stoppade ju inte kära far, skidade ett par mil han). Rätt bra träning att bara ge sig rätt ut i snön ändå. Tror till och med jag sträckte en muskel i låret under en av våra turer. Eller gjorde jag det på juldagen, när jag inte klev ur julklappspyjamasen på hela dan? Kanske var ansträngande att kliva upp och ner i soffan...

1 kommentar:

  1. Vilken supermysig pyjamas! Du råkar inte veta vart den kommer ifrån? Jag är riktigt sugen på en ny pyjamas att mysa runt i, gärna flanell.

    SvaraRadera