14 muggar glögg senare

12/14/2010 10:35:00 em jojo 0 Comments


Nä, men nån mugg för mycket blev det nog. Och hemskt snäll kommer jag att bli av alla pepparkakor. Det var väldans trevligt att jobba i receptionen på gymmet ikväll, trots att det blev lite mer att städa vid stängningsdags. Det var nämligen glöggmingel, live-DJ i gymmet, pumpfavoriter, tävlingar i chips och dipp (chins och dips) och brutalbänk. Jag och en gymkollega testade sedan en del av övningarna på sidan om. Jag är väl okej i dips, men jag vet vad jag behöver träna mer på.... Ett mål att sätta upp kanske. Jag tycker det är roligt när det blir lite "häppenings" på gymmet och jag tror att kunderna också uppskattar när vi anstränger oss lite extra. Nu är jag dock rätt trött i huvudet efter timmar av diskodunk. Umpa, umpa, umpf, umpf...

0 kommentarer: