Storstadsträning

11/12/2010 07:50:00 fm jojo 0 Comments


I kväll somnar jag och mamsen i SJ:s kryp-i-lakan för att förhoppningsvis vakna upp i Kungliga Hufvudstaden i morgon bitti (hey, det är ju Sj vi pratar om, under första snöveckorna)... Vi ska framför allt besöka Allt för hälsan, och botanisera omkring där, men jag har nog siktet inställt på en hel del shopping också!

Men min kära mor tyckte tydligen inte att jag har fått tillräckligt med träning den här veckan, för hon vill gärna att vi ska testa storstadens gymutbud. Gå på en klass någonstans på söndag till exempel. Så nu slänger jag ut en fråga till de som har koll på det digra utbud som finns i Stockholm. Tips? Gärna runt Hornstull eller Medborgarplatsen kanske, vi ska nämligen bo vid Zinkensdamm. Fast vi är rätt rörliga av oss, så egentligen spelar det ingen roll om det är någon annanstans heller. Alla tips mottages tacksamt. Jag har ju bott i Stockholm i flera år, men eftersom jag höll på med tävlingsgymnastik då, så var jag ingen flitig gymbesökare, utan snarare en flitig sporthallsbesökare.

Kanske kommer det någon rapport här på bloggen under helgen, men gör det inte det så har vi det säkert så trevligt så det inte hinns med... Kanske träffar man dessutom på några trevliga bloggare på mässan? Det skulle vara roligt! Trevlig helg!

0 kommentarer: