Skämmes!

10/28/2010 08:53:00 em jojo 0 Comments


Det är ju inte konstigt att jag har varit tung i huvudet hela dagen. Räknade ut gårdagens totala vätskeintag:

1 glas grapefruktjuice
1 latte
1 proteinshake
1 kopp snabbkaffe med mjölk
1 kopp te med mjölk

Av detta är det väl bara juicen som över huvud taget kan ses som vätska... Jag är jättedålig på att dricka vatten. Sällan törstig, och att dricka något till maten händer inte vid varje måltid. När jag tränar så dricker jag lite, men faktiskt mest för att kunna få ordning på rösten. Sällan som vattenflaskan är helt tom ens efter ett sjukt svettigt pass. Den här dagen har varit nästan lika illa, men nu när jag verkligen tänker på det så här på kvällskvisten försöker jag fylla på med lite mer vatten (vilket säkerligen kommer att innebära en hel del spring på toaletten i natt). Ett område att förbättra, helt klart. Jag kanske får skaffa mig ett sånt där drickabälte som man har när man springer långt eller åker skidor och gå runt med det hela dagarna... Snyggt.

0 kommentarer: