One week from now

9/09/2010 05:03:00 em jojo 1 Comments

(Cypern 2004)

Tjoho! Om en vecka har jag precis landat på Fuerteventura för en veckas träning, sol, bad och godsaker! Ska åka på min första träningsresa! (Eller ja, nästan varje resa jag drar iväg på brukar innehålla fysisk aktivitet, men det här är första gången jag kör i en lite mer "organiserad" form). Det är vår grymma gruppträningsansvariga och en av våra PT:s som håller i trådarna. 23 pers tror jag att vi blir, och jag har lovat mig själv att bara slappna av och följa med strömmen. Ska instruera några pass, och det är väl det anda jag behöver hålla koll på. I vanliga fall, när jag åker på resor, så brukar jag bli lite självutnämnd reseledare (inte alltid till allas glädje), men nu vet jag inte ens när tåget går till Arlanda! Nyttigt. Och en jätteväska ska jag ha med också. Ännu en annorlunda grej. Endast handbagage brukar annars vara mitt signum. Men tro att jag ser fram mot det här! Det ska bli helt underbart, och ja, man får bli avundsjuk!

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt med en träningsresa! Någon gång ska jag göra det också :)

    SvaraRadera