Nu blev det kväller

11/04/2015 10:01:00 em jojo 0 Comments



I måndags tänkte jag premiärcykla på nyhojen efter jobbet. En kort testsväng. Men en elev som behövde hjälp med ett filmprojekt blev kvar lite längre efter lektionen. Poff. Så var det kolmörkt. 

Så den riktiga premiären får vänta, mina klämlampor dög nämligen bara till att cykla hem med, men det gav ändå en härlig känsla och ett sug att få testa några leriga stigar. 

Istället har jag ägnat mig åt att ha lektioner i gymnastik hela veckan. (Tanten kan inte låta bli att köra lite själv. Tanten är nu lite stel i nacken). Jag har också vickat på en Sh'am-klass utöver mina egna pass, så träningsmässigt börjar det bli ordning igen, även om det inte är särskilt strukturerat. Men struktur får komma senare, nu kör jag på lust ett tag.

0 kommentarer: