Adventstips

11/27/2015 05:39:00 em jojo 0 Comments

Okej, det här är ett rent reklaminlägg. Fast eftersom jag gör reklam för mig själv så är det väl okej va? Jag tänkte nämligen tipsa om en väldigt mysig julmarknad som jag ska vara med på. Så är ni i närheten av Östersund i helgen tycker jag ni ska komma och kika (och gärna handla förstås). (klick). Jag har massor av olika saker till försäljning. Stickat, virkat, pysslat, sytt, återbrukat. Och så min mammas fantastiska kardemummaskorpor.

Det är ju faktiskt så att utöver träning och hälsa så är mitt största fritidsintresse handarbete. Bejakar min inre tant till fullo. Det är det som är min meditation, och mitt sätt att varva ner. Jag har faktiskt en pysselblogg med minsann, även om jag inte uppdaterar den lika frekvent. Nyfiken? Kika in här. Du lär känna igen formatet...

Nu fick ni reda på en annan sida av mig. Berätta, vad är din?


0 kommentarer: