Smells Like Teen Spirit*

9/29/2015 09:00:00 em jojo 0 Comments

Att man ser ut som en tvättbjörn och luktar som en skunk efter en dag med blandade fysiska aktiviteter på jobbet, med en Sh'bam och BodyPump som avslutning på gymmet, är väl helt i sin ordning? Jag lovar att bli ren innan jag lägger mig. Höhö, hängde alla med på den ordvitsen?

Nu börjar jag dessutom lasta på lite mer vikter på en del av låtarna under pumpen. Jag har inte riktigt vågat lyfta tungt, men känner att nu börjar kroppen svara lite. Att jag för ovanlighetens skull åt ordentligt innan passen idag kan faktiskt vara en av förklaringarna till att jag känner mig starkare. Note to self liksom...

*Och apropå rubriken, idag snubblade jag återigen ett klipp jag skrattade åt i somras. Och skrattade lika gott igen. Det blir som roligast efter typ den tolfte, fjortonde gången på raken en tittar på det...


0 kommentarer: