30. Länkkärlek

6/30/2015 10:03:00 em jojo 1 Comments

Åh, det är så många som förtjänar länkkärlek! Många är de bloggare som under flera år har gett mig en massa inspiration och motivation, och de syns och märks också rätt mycket i flera olika sociala medier, så de har säkert de flesta redan hittat till. Som till Träningsglädje-Sara till exempel.

Så jag minskar ner det lite, och länkar till de tre nya bloggar jag verkligen fastnade för av alla de som har varit med i Sofys juniutmaning. Eller egentligen är det två, för mig, helt nya bloggar och en "nygammal" som jag har läst tidigare, men som sedan föll bort från mina flöden. (Och det är faktiskt länkar, bara att klicka på namnen. Det är bara det att jag inte vet hur man får till färgändring för just länkar i min stilmall)...

  • Helena Ekholm. Har varit inne och läst hennes blogg tidigare, men som sagt, ibland faller saker bort, så det var roligt att återupptäcka hennes blogg igen. Såhär efter karriären (fortfarande bra krut i hennes träning dock, gissar att gamla takter inte tappas särkilt snabbt som pensionerad elitidrottare). Dessutom är det såklart roligt att veta till exempel vilka områden, löprundor och vägar hon menar när hon skriver, eftersom vi bor på samma ö.
  • Träningsblogga. Alltid roligt med nya bekantskaper i bloggvärlden, så hennes blogg ser jag verkligen fram mot att få fortsätta läsa. Hon är dessutom lärare hon med, så igenkänningsfaktorn blir ibland hög.
  • Kom igen Johannes. Johannes blev ett härligt tillskott i min länklista. Utöver välskrivna (och roliga) inlägg har han en riktigt snygg design! Han springer. Och simmar. Och säkert nåt mer, men jag har inte gått tillbaka så långt och läst än. Men framåt följer jag med, helt klart!
Juniutmaningen har verkligen varit toppen! Utöver att det passade perfekt i en period av mindre träning p.g.a. livet, så har det ju varit många intressanta ämnen att skriva om, och lika intressant att läsa om hos andra. Och som sagt, jag har hittat nya, spännande bloggar att läsa och också inspiration till framtida inlägg. Tack Uppochhoppa!

1 kommentar: