En liten omväg

5/29/2015 06:31:00 em jojo 0 Comments

 

Nu är jag äntligen på väg till Åre och Sveriges bästa konvent! Tog mig en liten omväg bara, har spenderat dagen med att åka tåg till Norge och donat med ärenden inför mitt sommarjobbande. Gå på skattekontor och bank och sånt. Som man visst inte kan fixa från hemmaplan... (Vilket århundrade lever vi i egentligen)?

Sen ett par timmars strosande under ett mitt New York-paraply i fina Trondheim innan jag återigen satte mig på tåget, några förre timmar, då jag ju hoppar av halvvägs på vägen hem. 

Jag skulle gärna vilja känna en sån där sprudlande härlig förväntan nu när det ska bli Workout Åre, men ärligt så kommer jag nu inte ens ihåg vad jag har bokat, och kroppen känns segare än kola. Det gäller för huvudet med förresten. Det kommer att bli toppen när jag väl drar igång imorgon, men den hektiska period jag är inne i börjar ta ut din rätt.

Jag lovar att rapportera om allt skoj som händer i helgen, även om några av storbloggarna som ska hänga där säkert gör ett bättre jobb med det. Det ska bli grymt roligt att träffa folk från när och fjärran iallafall! Syns vi? 

0 kommentarer: