Bad blogger

5/31/2015 08:45:00 em jojo 0 Comments

Äh, andra beskriver Workout Åre mycket bättre än jag. Så särksilt mycket bloggande bjöd jag visst inte på. Min helg har mest handlat om att inte somna stående känns det som. Jag har varit trött mest hela tiden, och hade det inte varit för en tidig BodyBalance-klass i morse kanske jag fortfarande hade varit kvar i sängen i stugan i Duved.

Men jag har haft en bra helg ändå. Tränat lagom och varierat, dansat, cyklat, yogat, och pumpat. Lyssnat på en riktigt bra föreläsning med Linus Johansson, det är roligt när ens syn på kroppen blir lite utmanad. Utmanad på riktigt blev jag av Johanna Anderssons yogaklasser, både kroppsligt och mentalt. Någonting med den kvinnan gör ju att jag skulle kunna sälja min själ till djävulen. Helt klart den största behållningen med helgen!

Nu blir det en riktig vilovecka, men hur mycket återhämtning den bjuder på är svårt att sia om. Jag ska ju på klassresa med 22 nior...

0 kommentarer: