April, april

4/08/2015 04:17:00 em jojo 0 Comments

Jag blir lika förvånad varje år någon blir förvånad över att det blir ett par riktiga ruskväder i april månad... Uppfriskande promenad till jobbet idag, där jag spenderade ett par timmar för att rätta nationella prov. Eftersom jag har klasser på gymmet mitt i veckan detta påsklov passar jag på att stöka undan lite jobb, innan jag återigen drar till stugan för ännu en långhelg. Hurra.

Jag trodde att det skulle vara ganska få på min Sh'bam-klass igår, eftersom det just är lov, så jag blev riktigt förvånad över att det nästan var helt fullt! De flesta sådana som har varit med sedan starten av dansklassen i höstas, men ett helt gäng nya ansikten med. Och oj, vilket röj det blev. Bra tisdag! Nu hoppas jag på lika bra röj på pumpklassen ikväll.



0 kommentarer: