Vad göra av dagen?

3/21/2015 08:07:00 fm jojo 0 Comments

Stugfika förra helgen, går det att toppa denna helg?
Jag vaknade snortidigt (vilket egentligen är en bra grej, helgen blir ju extra lång då) av att solen lyste in mellan persiennerna. Jag är hemmavids för första gången på jag vet inte hur många helger, och har redan bestämt att morgondagen ska ägnas åt hushållssysslor och lite jobb eftersom det ska bli ett riktigt inneväder då.

Men vad ska jag göra idag då?! Vill nyttja de av SMHI utlovade fina timmarna med någon sorts uteaktivitet, men att dra iväg till fjälls känns lite överkurs med tanke på de senaste veckornas fjällflängande. Skridskor på sjön kanske? Våga ta ut cykeln? Nöja mig med en promenad på något nytt ställe? Eller ska jag dra iväg till fjälls ändå?

Snacka om lyxproblem, att inte kunna välja mellan alla de möjligheter som finns häromkring! Vad hittar du på idag då?

0 kommentarer: