Payback

3/16/2015 10:08:00 em jojo 0 Comments

Vad får man om man spenderar en vecka till fjälls med eleverna och sedan en helg i stugan? Jo, man får en himla massa att göra på jobbet på måndagen! Tur jag fick fina dagar i helgen, för den här måndagen var körig nå så djävulskt, som min kollega skulle säga. Åt lunch på 37 sekunder och brände av två gånger på kidsen. (De förtjänade det).

Kosthållningen har även utan min rekordsnabba lunch varit lite sisådär de senaste veckorna, och magen har inte mått helt hundra i helgen. (Frystorkat, mackluncher och en massa choklad på tur gör inte magen så glad). Så nu får det bli omtag på en hälsosam linje igen. Jag hade ett bra flyt innan jag åkte till Göteborg, och nu tänkte jag hitta tillbaka dit igen. Ett gott tecken är ju att jag är sugen på en spenatsmoothie...

0 kommentarer: