Love what you do

3/18/2015 08:58:00 em jojo 0 Comments

Väljer jag själv väljer jag alla gånger turskidorna över slalomskidorna, men när det vankades ytterligare en friluftsdag idag så var jag ju inte den som satt och tjurade för att jag fick spendera ett antal timmar i Åre-backarna... I finväder. Med trevliga elever och kollegor.

I och för sig, satt gjorde jag ett bra tag, på en renfäll och njöt av solen och gofika. Men tjurade gjorde jag verkligen inte! Uppenbarligen har jag bra karma just nu, för de utomhusdagar jag har fått genom jobbet har bara bjudit på sol! Jag lever verkligen upp på vårvintern, och hoppas jag tar mig iväg på fler äventyr innan säsongen helt är slut.

BodyPump-klassen som jag hade direkt efter det att vi kom hem från Åre var ju dock rätt plågsam för benen efter dagens skidåkning... Och en härlig kramp i baksida lår kom liksom på beställning under höftlyften i slutet. Men i övrigt var jag stark och pigg ändå.

0 kommentarer: