Nedräkning

3/31/2015 09:14:00 em jojo 0 Comments


Snart påsk. Då vill jag ägna mig åt lika delar slapp som skidor. Kära far är bättre på skidorna än på att slappa, så det är inte alltid man hinner fånga det på bild... Tidningsläsning, stickning, äta gott, äta lite mer och umgås med mina närmaste tänker jag också ska stå på agendan. Välbehövlig paus coming up alltså.

Och idag hade jag faktiskt valt bort en sak efter min Sh'bam-klass, för att få en kväll hemma och pyssla lite innan det blir påskledigt. Men summan av obokade timmar på ett dygn är visst konstant, för in i salen för att hålla BodyPump-passet efter min klass kom en väldigt nervös instruktör, med något panikartat i blicken. Instruktören har inte kört på länge och med gråten i halsen undrade densamma om inte jag kunde vara med. Som stöd på golvet. Helst av allt ville jag bara skynda mig därifrån och komma hem, men nu fungerar jag visst inte så utan det fick då bli en extra timme karmabygge.

Det gick bra för instruktören, det var några tillfällen jag fick vara lite extra tydlig och lite före där jag stod på golvet. Att köra pump i haremsbrallor är däremot ingenting jag rekommenderar... Funkar bättre för dans.

0 kommentarer: