Ren

11/06/2014 09:52:00 em jojo 0 Comments

Alltså, det här med att duscha va... Jag gillar att vara ren (och där fick ni förklaringen till bildvalet, haha),  men jag har verkligen en hatkärlek till just duschandet. Om jag inte duschar på gymmet, eller går direkt från hallen till duschen när jag kommer hem så blir det världens projekt. Som nu, har fortfarande saltränder i ansiktet efter mina dubbla klasser.

När jag sen väl tar mig in i den där duschen så kan jag då istället stå där hur länge som helst. För det är ju inte själva duschandet i sig som är jobbigt egentligen, det är ju efterarbetet som är tråkigt. Torka sig, frysa, måsta smörja in ansiktet. (Jag har världens torraste ben, för jag orkar inte smörja in resten av kroppen/tycker inte om att vara kladdig). Och tänk när det inte går att undvika hårtvätt längre, ja då snackar vi projekt!

Ta mig tusan vad tacksam jag är att det här är ett av mina jobbigaste problem i livet just precis nu, imorgon kanske det dyker upp ett nytt, men då är jag förhoppningsvis ren iallafall....

0 kommentarer: