5:e november

11/05/2014 09:30:00 em jojo 0 Comments

Min nya vana trogen så tog jag inga foton idag, varken före eller efter mitt nyinsatta BodyPump-pass. Jag glömmer helt enkelt bort att jag är en bloggare... Eller kanske börjar jag fasa ut mig själv från den bloggvärlden? Jag har ju inte samma umpfh i mina inlägg längre känner jag.

Hmm, vi får väl se, antingen så fortsätter jag använda den här bloggen som sporadisk dagbok, eller så får jag ta och rycka upp mig och göra något åt den och satsa lite. Nå ut, skriva vettiga och tänkvärda inlägg kring hälsa och så. Jag får ta mig en funderare.

Samtidigt så är det ju ett fantastiskt sätt att kunna titta tillbaka på åren som går. Så jag blev lite nostalgisk och tog och bläddrade igenom mina novemberarkiv. 2010 krattade jag visst tomten i stugan, 2011 hade jag precis varit på The Convention i Göteborg (Var tog det konventet vägen förresten?). 2012 så var jag visst ute och sprang i novembermörkret och funderade på varför folk inte använder reflexer. Och i fjol hade jag nog en av det årets roligaste idrottslektioner, geggafys med ett gäng åttor!

Den 5:e november i år då? Tja, jag har hängt i en gymnastikhall mest hela dan, ätit en god matlåda med ekologisk torsk i till lunch, kört ett BodyPump-pass och badat ångbastu efteråt. Kanske inte en minnesvärd dag, men visst, den gör ju ett avtryck med tanke på att jag har skrivit om den just här.

Du då? Hur har dina "5:e november" sett ut de senaste åren?

0 kommentarer: