Kvartal

11/29/2014 09:21:00 em jojo 0 Comments

Eftersom det inte är varje kvartal som LesMills skickar folk till Norrlands inland, så var det såklart ett helt gäng med folk som hade dykt upp på det lilla gymmet som höll i dagens häppening. och då stod jag ut med att få lite skäll för att jag var där, trots att jag inte skulle delta på själva klassen (det mejlet hade jag missat, att man inte är välkommen alls om man inte kan vara med).

Mitt val att avstå själva passet för första gången någonsin på ett kvartal var att jag för ytterligare en första gång var smart nog. Smart nog att efter att ha vaknat med halsont igår, inte chansa idag, även om det kändes bättre.

För min del var det riktigt intressant att sitta bredvid och titta på, det är fascinerande hur många stilar även instruktörer har... Och så verkar det vara en himla massa snabba byten att tajma in, annars verkar passet bra. Utbildningsdelen fokuserade på frivändningar, och dessa är ju alltid nyttiga att öva!

Efter kvartalen drog jag på långbrunch med fina vänner, och resten av den här dagen har jag ägnat åt förberedelser inför morgonens julmarknad. Jag ska ha ett bord och försöka kränga lite hantverk. Mysig aktivitet på första advent. Men de sista timmarna av den här dagen, ja de ägnas åt häng på lokal. Trevlig kväll!

0 kommentarer: