Måndagsklubben

5/12/2014 10:05:00 em jojo 0 Comments

Jag tror vi börjar forma oss nån sorts måndagsklubb, några kollegor och jag. För någon månad sedan var jag ju på bio, och idag slutade en sovsäcksjakt där jag var inkallad som expert (a.k.a känner killen i affären) med indiskt käk på lokal och en finkaffe på det, på annan lokal! Jag har alltid tyckt att tisdagar är den bästa dagen att göra vardagslyxiga saker på, men måndagar går verkligen inte av för hackor de med! Guldkant på den här veckostarten, helt klart!

Kanske kan det bli träning tillsammans någon måndag också, för det pratade vi lite om, men idag blev det mat, kaffe och härliga samtal om annat istället. Jag tycker det är så härligt att några av mina kollegor också har blivit ett gäng goda vänner, och att de har samma sköna känsla för spontanitet.

0 kommentarer: