Man kan ha nackspärr men vara fab ändå!

5/26/2014 09:56:00 em jojo 1 Comments

Bloggade ju som en tok från Sveriges bästa konvent Workout Åre. Eller, nä, det gjorde jag visst inte. Jag prioriterade annat. Men det är många andra som har bloggat från helgen, och jag har haft det jättebäst. Kanske blir det någon liten sammanfattning men inte idag. Men, alltså, får ni möjlighet, kom hit upp och var med nästa år. Boka in 29-31 maj 2015 redan nu!

Jättebäst är i och för sig en sanning med modifikation, nackspärren jag vaknade upp med på söndagsmorgonen var inte av denna värld. Jag var inte särdeles graciös under BodyBalance-klassen, men jag fick mig en rejäl massage av Årenaprapaterna som var på plats, och trots att det inte släppte, så var det skönt att bli brutalmasserad. Bytte bort en dansklass mot spinning (tro't eller ej) och valde att avstå BodyPump-klassen som var det sista under helgen. Åkte hem till goda vänner och hämtade kajaken istället.

Nackspärren sitter fortfarande kvar, men inte alls lika illa som igår. Jag berättade för deltagarna på Sh'bam-klassen jag vickade på att de fick skaka på huvudet åt mig med, men det gick ändå helt ocker att dansa. Hann lära mig den första låten på nya releasen och bjöd på en teaser från nya passet, men annars blev det bara gamla godingar. Rolig kväll på gymmet!

1 kommentar:

  1. Jag orkar inte heller få till nån sammanfattning. Men, fab vare. Jag kan se mig komma nästa år igen. Då vill jag se mer av dig!

    SvaraRadera