Fredagsmys

1/10/2014 08:54:00 em jojo 0 Comments



Det blev ingen fredagsfys innan fredagsmys idag. Jag mådde som en tom påse skridskor imorse, och valde därför att byta bort min allra sista fredagspump. Nu mår jag bättre, men det var nog rätt ändå att hoppa över träningen. Istället fick jag känna på hur det är att avsluta veckan med en kopp kaffe med kollegorna, och sedan handlade jag lite fredagsgotta.

Gjorde mig en god middag, vietnamesisk favorit i repris. Och så har jag precis öppnat påsen med cassavachipsen. Lovar gott så här långt. Hur nya Women's Health ter sig vet jag inte än, men det var roligt att hitta tidningen på hallmattan. Ska lusläsas under helgen, så får jag väl se om det kommer en recension vad det lider. Annars vet jag att massor av bloggare var på release-mingel nyss, så de har säkert redan skrivit om detta livsstilsmagasin.
Nähä, nu måste jag koncentera mig på den sista resan i På spåret. Skönt med fredag.

0 kommentarer: