Bread n' stuff

11/03/2013 08:06:00 em jojo 0 Comments



Framåt eftermiddagen så kände jag mig mycket bättre än imorse, hoppas det håller i sig! Däremot har inte riktigt gjort klart något av det jag "borde" ha gjort idag. Men jag har gjort en himla massa annat. Varför är det alltid lättare att göra andra saker än de som är tänkta, även om det innebär lika mycket jobb..? Iallafall, idag har jag förberett massor av mat till veckan, och så fick jag ett bakryck. Tror jag har tittat på för många bakprogram de senaste veckorna... 

Helt vanligt, dock freestylat, bröd med vetemjöl och rågsikt (behöver våga krydda bröd mer, helt klart) och så ett stort flak av frökex. Precis lika freestylat, men basen är chiafrön och linfrön som fick klibba till sig, och sen i med allehanda fröer. Just denna omgång fick sig dessutom en touch av äppelmos och kardemumma. Mumma!

0 kommentarer: