With great power comes...

9/17/2013 08:32:00 em jojo 0 Comments



.. en rejäl röjarkväll. Röja som i städa, inte som i party. Fast nu har jag väl inte så mycket makt som styrelsemedlem i orienteringsföreningen förstås, men idag kraftsamlade vi till att rensa i förråden. Herregud vad mycket gammalt skrot vi hittade! Jag fick faktiskt med mig en del "skrot" som jag kan använda på jobbet. Men det mesta vi städade ut hamnar på återvinningen. Nu luktar jag lite mögel, helt klart.

När jag tänker efter, hela dagen har förresten varit tillägnad orientering. September betyder mycket orientering på idrottsschemat, och idag var det återigen åttornas tur att springa runt och hitta vilse i skogarna. Jag gav mig ut mot motsatt håll, för att möta upp dem och hjälpa de som behövde komma vidare. Så sisådär 45 minuters motionsorientering kan jag lägga till i träningsdagboken idag. 

0 kommentarer: