Nytändning!

9/05/2013 08:52:00 em jojo 0 Comments



Torsdagens dubbelklass avklarad. Jag önskar att ni kunde ha varit med på Sh'bam idag! Fast då hade det förstås blivit väldigt trångt, för det var verkligen en himla massa härliga tjejer som var med och dansade. Det gick väldigt mycket bättre idag, inte så konstigt med tanke på att jag precis hade kommit ner från fjället förra veckan och skulle åka till Göteborg ett par timmar senare.

Mindre stressad idag, och jag lyckades förmedla koreografin (ja, nån miss får man ju räkna med såhär i början), men framför allt så börjar jag känna att jag vet vad jag vill säga. Vilken känsla jag vill skapa och vilka historier jag vill berätta. Teaterapa som man är känns det perfekt!

Tjoho för nytändning i instruerandet! Och på vilken annan klass är det okej att dra på sig ett par zebra-mönstrade haremsbrallor? Hurra för färg-och mönsterträning! Dessutom var världens bästa mamma med på klassen, vilket var som grädde på moset på den här torsdagen.

0 kommentarer: