Man kan inte alltid bara plocka russinen ur kakan

9/07/2013 09:59:00 fm jojo 0 Comments



Okej, den här helgen hade varit magisk till fjälls! Eller i stugan. Vädret lovar sensommarvärme och väldigt lite vind. Tänk att få klättra upp på ett fjäll och tälta, eller att leta bär i stugan. Men jag har ett trettioårskalas att vara med på ikväll (vilket såklart också ska bli jätteroligt). Så jag får helt enkelt göra det bästa av den här helgen ändå. 

Jag började med att ta med min bärhink upp på mitt eget berg, men det hade jag inget för, för det var lingonfritt just där i år. Så jag tog en liten promenad längs med all denna utsikt istället, och bara njöt av att strosa. Nu väntar kaffe i Surfbukten, presentjakt med syster och som sagt ett kalas ikväll.

Vad morgonen har att erbjuda, det får vi minsann se! Ha en fantastisk lördag så länge!

0 kommentarer: