Vad är din stil?

3/21/2013 09:30:00 em jojo 3 Comments


Korsa en påklädd gympalärare som stått på isen halva dan och doppat elever i sjön igen, med en lättklädd instruktör som svettats på dubbla pass. Där har du min stil... Däremellan har jag hunnit med ett ombyte jeans och skön tröja eftersom jag har haft teoretiska lektioner också. Att människor klarar sig utan en gigantisk ryggsäck som följer med en runt på dagarna är för mig helt otroligt!

För övrigt gick mitt panikinpluggade BodyBalance-pass jättebra idag, det var så härligt att få skratta gott i alla utmanande positioner. Skön stämning helt enkelt. Vi kommer att bli grymma akrobater under den här vändan. Jag lyckades lyfta i flygande grodan, men det där med sträckta ben på densamma är något att jobba med, helt klart. 

Från en panikinpluggning till en annan. Nu håller jag på att panikinpluggar morgondagens BodyPump. Tur att pumpen är taktfast på ett helt annat sätt än balance, den är lättare att träna in samtidigt som man gör en massa annat. Sa jag att den här veckan är förskräcklig eller..? 

Hjärnan rymmer bara visst mycket de här dagarna, helt klart. Låt mig exemplifiera: Igår duschade jag jättelänge, för att det var så fasligt skönt och precis när jag hade stängt av vattnet och klivit ut ur duschen kom jag på att normala människor brukar visst tvåla in sig och tvätta sig när de duschar... Så jag fick hoppa in igen. Ikväll måste jag tvätta håret, så jag borde inte missa själva tvagningsdetaljen idag iallafall.

3 kommentarer:

  1. Vill också kunna kråka o groda ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=Q6ZPj_8OOt0&feature=player_embedded

    Snart blir'e "barn"curling.......

    SvaraRadera
  2. Då övar vi i påsk fina mamma! Mmm, curling låter fantastiskt. /bortskämdvuxendotter

    SvaraRadera
  3. Finemang. Jag övade på badet i barnbasängen - lättplätt ;)

    SvaraRadera