Nytt och fräscht?

1/30/2013 06:43:00 em jojo 2 Comments


Jag gillar looken på min blogg, rätt stilren och enkel om jag får säga det själv. Jag har lärt mig att fixa till smådetaljer och så. Till och med minikodat lite, jomenvisst. Blogger är dessutom ett lätt verktyg att arbeta med både från dator och mobil. Men jag är lite trött på layouten. Och jag är sugen på mer! Vill att det ska kännas proffsigare. Blir avis på alla snygga bloggar (jag menar kolla in hela Bloggar om träning-gänget)!

Men hur gör man då? Borde jag byta till en annan portal, kanske hoppa på något av de olika träningsplattformar som finns, skaffa mig ett .se? Hur? Hörrni alla proffs, ge mig lite tips och råd här, jag vill utvecklas! Den här bloggen förtjänar mer liksom... Jag har nästan lovat den bättre bilder.

Och är man inget proffs utan "hobbybloggare" som jag får man jättegärna ge mig lite kommentarer på vad just du vill läsa och se mer/mindre om, så kan jag åtminstone utveckla innehållet till att börja med. Tack på förhand.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar din blogg! Tycker den är superfin! Du kan ju alltid köpa en domän. Jag köpte min för 100 spänn och det verkar vara vad det kostar per år att ha en egen .se sida. Hur bra som helst!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Vad glad jag blir. Ja, jag funderar på att köpa mig en domän, vi får väl se om jag får ändan ur..

    SvaraRadera