Kört mitt allra sista pass på gymmet

1/31/2013 09:24:00 em jojo 0 Comments


Eller, ja, själva gymmet ligger ju kvar, och jag kommer såklart att köra pass igen. Som imorgon. På samma scen som jag körde step och BodyBalance på idag. Men ändå på ett nytt gym. För imorgon så jobbar jag visst på Sportsgym Scandinavia minsann. 

Grunden och ägarna är desamma som innan de blev Gold's Gym och nu känner de sig alltså trygga i sin gymkostym och vill återigen prova vingarna som egna. Att kunna bestämma själva, och styra över hela verksamheten tror jag är det största som spelar in. Kan bli bra det här. Loggan ser i och för sig lite ut som en sportbarslogga, men det kanske bara känns så för att det är nytt.

Sportsgym Scandinavia har från imorgon flera gym i Östersund, ett i Sundsvall och två i Åre. Pip till om du har vägarna förbi så är det klart du får träna. Själv så blir kör jag premiär på Sportsgym med en partypump! Det är nämligen fredag imorgon people, och sen är det Nike-helg!

0 kommentarer: