Extended family

8/13/2010 09:54:00 em jojo 0 Comments


Det här inlägget skulle kunna handla om dagens BodyPump. Första gången sedan slutet av maj... Jag har gjort annat i sommar. Kommer nog att kännas i morgon. 

Men istället kommer det att handla om mina underbara vänner. Jag är nämligen så lyckligt lottad. Två av mina bästa vänner är dessutom mina grannar, instruktörskollegor och föräldrar till världens bästa lilla kille, som jag får låna ibland. Det är sjukt praktiskt också, eftersom vi alla instruerar BodyBalance (och två av oss pump). Så ibland så är jag barnvakt medan någon annan (eller båda) kör, ibland kan vi teama och den tredje är hemma osv. Extended family helt enkelt. Idag har vi verkligen fått umgåtts. Lunch på stan med hela familjen, shopping med Fröken medan Herrn vände hemåt för att hämta träningskläder. Sedan hänga på pump-passet med Herrn för att till sist bli bjuden på middag som Fröken hade fixat, med tillhörande träningssnack. Herrn har dessutom allehanda verktyg som borrar och skruvdragare vilket inte gör saken sämre. Praktiskt med en låningsbar handyman, då och då. Jag är grym på att baka godsaker, så allt jämnar ut sig i längden... Jag är verkligen tacksam för min "plusfamilj" i trappuppgången brevid.

0 kommentarer: