Inte optimalt

4/11/2013 09:00:00 em jojo 0 Comments

Den i BodyBalance så vanliga positionen; boob grab..
Snart bara en månad kvar till Fuerteventura!

Torsdagar och dubbelpass i vanlig ordning. Idag utan optimal uppladdning. Jag fastnade med jobb, yada, yada osv, vlket ledde till att det blev för nära inpå min step för att äta ordentligt innan för att inte maten skulle idisslas så att säga. Men det innebar också att det var för långt till BodyBalance-klassen för att jag skulle vara fulladdad med energi.

Nu gick det bra ändå, även om magen kurrade mitt i någon harmonisk position under passet. Och att jag visst precis verkligen slängde i mig mat nu när jag kom hem. Gick nästan så snabbt att jag knappt vet vad jag åt. Jag som ska öva på mindful eating. 

Jag får väl ägna mig åt mindful duschning ikväll istället...

0 kommentarer: