Inte redo än

4/13/2013 02:13:00 em jojo 0 Comments


Jag är i Åre med fantastiska vänner och deras gosebarn. Bara är. Och alldeles strax på väg för att kolla in den sista(?) skidtävlingen för i år. Åre XCO. Gissar att det kommer att vara bra drag ikväll på banketten. Längdåkare som avslutar säsongen... Nu ska jag inte på nån bankett utan fortsätta myset i fjällstugan. Festligt det med, men på ett helt annat sätt. 

Idag trodde jag dagen hade kommit då jag tog de första löpstegen för den här våren, men jag är visst inte redo än. Med skidorna på taket och i en vintersportort så fick det bli längdspåret istället. Kroppen är rätt trött märker jag tydligt. Orkade inte trycka till idag heller. Skidorna får nog flytta till stugan snart och jag får helt enkelt bestämma mig för att faktiskt ta tag i löpstegen. 30 dagar till Fuerteventura idag. 30 dagar tills jag ska orka springa litegrann iallafall...

0 kommentarer: