Gangsta

8/19/2010 08:48:00 em jojo 0 Comments


Kände mig sjukt cool efter BodyAttack-passet, så jag var tvungen att stanna framför en betongvägg och ta ett kort. En svettig gangsta i hoodie... Jag tränar på att boosta mig själv, ett av mina mål för hösten är att göra saker jag mår bra av, och att tänka positiva saker om mig själv. Att kunna känna sig cool när man är röd som en kräfta i ansiktet är ju i det sammanhanget finfint! Lika roligt att teama den här veckan, men jag höll på att få kramp i vaden flera gånger mot slutet. Måste bli bättre på att dricka under dagarna. När jag tränade gymnastik som mest var det inte ovanligt att jag vaknade mitt i natten med kramp i vaderna. Aj, aj. Stel som en pinne blir man dagen efter också. Så nu ska jag se till att fylla på med vätska och mineraler innan jag gör kväll.

0 kommentarer: