Anyone Out There?

8/19/2010 03:25:00 em jojo 0 Comments


Nu har jag ju så smått kommit igång med det häringa träningsbloggandet. Det är ju ett fantastiskt sätt att hålla motivationen uppe. Vad skulle jag blogga om om jag skippade en massa inplanerade träningspass liksom... Jag har hittat en massa bra och inspirerande bloggar, det är fantastiskt vad människor därute hinner med, hittar på, engageras av osv. Jag är så glad för de jag har hittat till, men nu vill jag ha flera! Om någon därute (därav rubriken och den gamla slagdängan) har tips på bra träningsbloggar, eller har en egen bra en, så lämna gärna en kommentar. Jag gillar att bli inspirerad, oavsett "träningsgenre".

Om nån timme ska jag snart iväg å köra BodyAttack, så jag har något att blogga om... Vi teamar idag igen! Lovely

0 kommentarer: