Tanka energi!

2/26/2017 08:10:00 em jojo 0 Comments

Även om det ser ensligt ut, så hade jag fyra härliga kollegor med mig upp på fjället idag, men de kanske inte är så sugna att vara med på bild i blogg. Så därför får ni två av mina favoritmotiv istället. Ledkryss och kåsa.

Kollegor? En söndag? Ja, vi drog iväg på en tur idag för att reka veckans friluftsliv. Eller jag bjöd in mig själv i fredags när jag hörde att de skulle iväg, det är nämligen inte mitt arbetslag som ska iväg till veckan. Men jag åkte ju turen för sisådär tre år sedan, så lite nytta kunde jag göra under rekningen.

Och tänk så mycket en dag i fjällen kan göra. Jag kände verkligen hur energidepåerna fylldes på. Av själva turen, påsmaten (som smakar så fantastiskt på vintern), och av sällskapet såklart. Nu har jag energi för jobbveckan som kommer, sedan väntar ett lov (för kidsen, själv måste jag panikplugga), och sedan en vecka i Linköping för studier.

Poff så är vårvintern igång!

0 kommentarer: