Hopp om livet

12/18/2015 05:57:00 em jojo 0 Comments

Nja, det gick sådär igår. Efter halva dagen skickade jag hem mig själv igen. Fast rektorn tyckte det lät som en utmärkt idé, jag såg visst inte särskilt pigg ut. Inte så konstigt kanske, jag hade ju inte ätit särskilt mycket senaste dagarna. Men efter en rejäl tretimmars tupplur igår när jag kom hem så fick jag i mig lite mat. Eller ja, formfranska, smör och ost. Men ändå, något i magen.

Så idag var det mer huvudet upp en tidigare, även om jag verkligen inte är i slag att röra särskilt mycket på mig. Skulle plocka ihop ett gäng gympaklossar och fick pausa mitt i för jag blev alldeles svettig och matt. Och hostig. Men nån dag till så ska väl det mesta vara borta och jag helt pigg igen.

Avrundar den här sjukveckan med att göra ett snabbt besök på ett julbord som vi ska på med gymmet. Personal och instruktörer. Blir nog varken långvarig eller kommer att äta för mycket, men oh så skönt att få tvätta håret och att försöka se ut som folk en kväll ändå!

0 kommentarer: