Get stuff done!

12/06/2015 05:09:00 em jojo 0 Comments

Den närmar sig med stormsteg. Julen tänker ni. Betygen tänker jag... Så i helgen har jag varit på jobbet både lördag och söndag för att få undan lite grejer. Har gått rätt bra, och jobbar en alldeles ensam på helgen så får såklart Vinterstudion vara med som sällskap.

Jag pausade en stund igår med att gå på julmarknad, men utöver det har jag suttit framför datorskärmen och fyllt i resultat för kung och fosterland mest hela helgen. Det har inte varit något särskilt härligt helgväder, grått och halt, så uteaktiviteter har jag ändå inte varit sugen på.

Efter den här helgen skulle det vara skönt att få göra nåt helt annat ikväll, men det blir skärmjobb ett tag till. Det nämligen dags att få in nya koreografierna från LesMills i skallen också. De kommer ju alltid som ett brev på posten när det är som mest att göra på jobb-jobbet.

0 kommentarer: