Ready

11/22/2015 05:36:00 em jojo 0 Comments

Med en uppladdning som denna, så är jag rätt redo att ta mig an en riktigt packad vecka. Som nästan varje dag är uppbokad från morgon till kväll. Det ska göras muntliga nationella prov, det ska vara kvällsmöten och det ska förberedas för en julmarknad jag ska vara med på nästa helg. Däremellan tänkte jag försöka få in ett par träningspass.

Så jag är så oerhört tacksam att jag har haft en fin helg i stugan som ger mig energi till veckor som en sån som kommer. Helgen har innehållit både kroppsarbete då vi fortsatte röja elljusspår, handarbete i form av stickning och så en hel del soffarbete. Ja, sitta i soffan alltså. Läsa en tidning. Titta på TV. Flytta sig från ena till andra hörnet.

Nu ska jag tillåta mig njuta av helgen lite till, även om jag är hemmavids igen, sedan ska jag läsa på inför morgondagen och jag ska nog också göra mig en lista så att jag får en bra översikt över veckan och sedan kan sova gott i natt istället för att tänka på allt som ska göras.

0 kommentarer: