Hårda paket

9/21/2015 10:31:00 em jojo 0 Comments


En avi låg i min telefon när jag slog på den igen efter Sh'bam-passet jag vickade på. (Vilket för övrigt gick nästan helt bra, hamnade lite off under en låt, så jag fick ursäkta mig lite. Men det var ändå bra stämning och dessutom fick jag spontansällskap av bästa Lotta, såvi teamade klassen).

Tillbaka till avin då. Jag fick paket idag! Hårda paket! Tänk vad glad man kan bli av presenter. Fast man beställt (och betalat för) dem själv... En sån där måleribok för vuxna hamnade direkt på soffbordet, och stickboken ska jag ge bort. Men de övriga ska jag gotta lite i då och då när andan faller på. 

Och apropå att titta inåt, som jag skrev i ett tidigare inlägg, så kanske den översta boken kan vara något. En fyll-i-bok. Synd att jag har så svårt att skriva i fina böcker. Kunde knappt klottra i studentlitteraturen när jag pluggade.

Jag köpte bara lyst-böcker den här gången, sådana som jag kanske inte behöver, men unnade mig ändå. Jag ångrar mig dock lite att jag inte köpte en fjällflora med när jag ändå var i farten. Men, det kan ju vara kul att fler hårda paket framöver förstås...

Köper du böcker? För lust eller nytta?



0 kommentarer: